The Italian Touch to odpowiedź Włochów na obowiązujące trendy. Magazyn to pewnego rodzaju wizytówka marki. Zespół redakcyjny pisma na pierwszym planie stawia to, co najbardziej pożądane i modne. Dla fryzjerów jest to przestrzeń do czerpania inspiracji, którymi później mogą się dzielić w codziennej pracy.
Co roku przeprowadzane są nowe badania, mające na celu zminimalizowanie negatywnego wpływu produkcji kosmetyków na środowisko naturalne. Badane są formuły, składniki, dzięki czemu nasze produkty stają się coraz bardziej skuteczne, bezpieczne i lepiej tolerowane przez włosy oraz skórę. Każdy produkt jest starannie dopracowany w laboratoriach Kemon. Od lat zachowujemy standardy jakości i bezpieczeństwa.
Sztuka jest pięknem, tak samo jak piękno jest sztuką. Jesteśmy tego świadomi i czerpiemy inspiracje z pełnej harmonii arcydzieł sztuki, wzornictwa i kultury. Dzięki temu, tworzone są doskonałe produkty zachowujące powiązanie walorów naturalnych z użytecznością oferowanych produktów.